KudoZ home » English to Polish » Science

Conditional Branching

Polish translation: rozgalezienie warunkowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Conditional Branching
Polish translation:rozgalezienie warunkowe
Entered by: Natalie

14:43 Oct 11, 2001
English to Polish translations [PRO]
Science
English term or phrase: Conditional Branching
IF ( condition ) THEN { statement } / ›Conditional branching begins with an IF command followed by a conditional statement in the parentheses
Natalie
Poland
skok warunkowy OR: rozgalezienie warunkowe
Explanation:
conditional branch = skok warunkowy, rozgalezienie warunkowe

conditional branch instruction = rozkaz skoku warunkowego


Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Dzieki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4skok warunkowy OR: rozgalezienie warunkoweJacek Krankowski
4?cie?ka warunkowa, warunku
Magda Dziadosz


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
?cie?ka warunkowa, warunku


Explanation:
"branch" to odga??zienie, ?cie?ka w programie, która jest wybrana co najmniej z dwóch ?cie?ek przez instrukcje programowe


    s?ownik telekomunikacji i sieci komputerowych (Mikom)
Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1545

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skok warunkowy OR: rozgalezienie warunkowe


Explanation:
conditional branch = skok warunkowy, rozgalezienie warunkowe

conditional branch instruction = rozkaz skoku warunkowego





    Duzy slownik informatyczny, Szaniawski
Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Dzieki!