KudoZ home » English to Polish » Ships, Sailing, Maritime

thruster to rig

Polish translation: pędnik (strumieniowy) do platform wiertniczych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:thruster to rig
Polish translation:pędnik (strumieniowy) do platform wiertniczych
Entered by: Ewa Dacko

21:15 Feb 23, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime
English term or phrase: thruster to rig
W zupełnie niewinnym z pozoru newsie firma chwali się, że:
is achieving considerable success in the offshore exploration and production (E&P) market, with a market share of 70% in the delivery of thrusters to rigs.
Mam słownik techniczny oczywiście, ale nawet nie chcę próbować zmyślać. Ster strumieniowy? Silnik strumieniowy? Do urządzeń wiertniczych? Ugh...
Ewa Dacko
Poland
pędniki do platform wiertniczych
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2006-02-23 21:24:20 GMT)
--------------------------------------------------

zwykle sa to pędniki strumieniowe
Selected response from:

Michal Berski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pędniki do platform wiertniczych
Michal Berski
3silnik sterujący do platform wiertniczychanthro30


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
silnik sterujący do platform wiertniczych


Explanation:
nie wiem na pewno, czy SILNIK STERUJĄCY jest używane w kontekście okrętów, STER STRUMIENIOWY na pewno, ale która opcja lepsza, pokrój, a nie powiem:)

anthro30
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Ja właśnie mam wątpliwość, czy silnik sterujący i ster strumieniowy to to samo. Ster strumieniowy widziałam nawet na własne oczy, ale bynajmniej nie na platformie wierniczej, tylko na "zwykłym" statku...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michal Berski: niekoniecznie sterujący, moze też napędowy, platformy moga się w niwielkim zakrsie same przemieszczac
2 mins

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pędniki do platform wiertniczych


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2006-02-23 21:24:20 GMT)
--------------------------------------------------

zwykle sa to pędniki strumieniowe

Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 112