KudoZ home » English to Polish » Ships, Sailing, Maritime

gas certificate V/1-2

Polish translation: certyfikat dla przewozu/obchodzenia się z gazem

10:07 Nov 17, 2006
English to Polish translations [PRO]
Ships, Sailing, Maritime
English term or phrase: gas certificate V/1-2
z umowy marynarskiej
Kasiunia
Polish translation:certyfikat dla przewozu/obchodzenia się z gazem
Explanation:
V/1-2 wygląda na jakąś normę, oznaczenie, albo coś w tym stylu, nie potrzeba prawdopodobnie tłumaczyć
Selected response from:

Tomasz Ratajczak
Grading comment
Thank you :-))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4certyfikat na gazowce
xxxAbca-b-c
4certyfikat dla przewozu/obchodzenia się z gazem
Tomasz Ratajczak


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gas certificate v/1-2
certyfikat dla przewozu/obchodzenia się z gazem


Explanation:
V/1-2 wygląda na jakąś normę, oznaczenie, albo coś w tym stylu, nie potrzeba prawdopodobnie tłumaczyć


    Reference: http://www.pfri.hr/vps/pf7.html
    Reference: http://www.pfri.hr/hr/cip/programi.php
Tomasz Ratajczak
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thank you :-))

3 days 7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gas certificate v/1-2
certyfikat na gazowce


Explanation:
jest to jeden z dokumentów marynarza wymagany do pracy na statkach do przewozu gazów skroplonych; V/1-2 - to jest nr prawidła w Konwencji STCW, w którym mowa o tym dokumencie

xxxAbca-b-c
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12