KudoZ home » English to Polish » Slang

piss off

Polish translation: odczep sie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:piss off
Polish translation:odczep sie
Entered by: Romuald Pawlikowski

08:56 Jan 21, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Slang / slang
English term or phrase: piss off
everyone knows the context
kacha
odczep sie
Explanation:
podaję najlżejszą formę

inne takze zaczynają się od 'od...'
ale to już Pani musi sobie dopowiedziec
Selected response from:

Romuald Pawlikowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5odczep sie
Romuald Pawlikowski
4 +1odwalic sie; wkurzycJacek Krankowski


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
odwalic sie; wkurzyc


Explanation:
to pierwsze - najczesciej w trybie rozkazujacym, to drugie - najczesciej w stronie biernej (typu "jestem wkurzony"). Bardziej dosadne synonimy w obydwu przypadkach - powszechnie znane.

JK



Jacek Krankowski

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  desperado: ... traci swoj urok w zlagodzonej formie, ale.. :O)
3 days 1 hr

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
odczep sie


Explanation:
podaję najlżejszą formę

inne takze zaczynają się od 'od...'
ale to już Pani musi sobie dopowiedziec

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish