KudoZ home » English to Polish » Slang

meat-puppet

Polish translation: marionetka


22:26 Apr 2, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Slang
English term or phrase: meat-puppet
But he knew how to get that attention he craves. Be another Ted Bundy- a serial killer- his victims; forms of himself- other pathetic 'Wanna-bees'... Or what's known as 'Meat-Puppets'.

Wyjaśnienia są tutaj:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=meat puppet&d...
Pasują mi znaczenia 2 i 3, ale nie mam pomysłu, co z tym zrobić.
Mowa o chłopaku, którego nikt nie chciał do zespołu, więc został roadie,
a potem zaczął mordować.
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:marionetka
Explanation:
jeśli chodzi o 2. z tych znaczeń, to wydaje mi się, że o to cho
Selected response from:

SlawekW
Grading comment
W końcu jednak poszło jako "marionetki". Dziękuję wszystkim za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3bezmózg
PAS
3marionetka
SlawekW
3kukłalegato
3naiwniakJoanna Borowska
2zombie?
Michal Berski


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
marionetka


Explanation:
jeśli chodzi o 2. z tych znaczeń, to wydaje mi się, że o to cho

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
W końcu jednak poszło jako "marionetki". Dziękuję wszystkim za pomoc.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kukła


Explanation:
?

legato
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

8 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
zombie?


Explanation:
może tak?

Michal Berski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bezmózg


Explanation:
post-kawowa twórczość o poranku.

poza tematem:
W Neuromancerze Williama Gibsona jedna pani zrobiła się na meat puppet, żeby spłacić rachunek za pewne zabiegi chirurgiczne.
Oddawała się klientom, ale nie miała tego świadomości - jej mózg na czas "aktu" był wyłączony.

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
naiwniak


Explanation:
Cassell's Dictionary of Slang:
meat puppet - a gullible person
(plus odsyłacz do meat - prey, potential victim)

Tu podobnie:
meat-head - a fool or idiot
http://www.macquariedictionary.com.au/anonymous@FFC74336494/...

Joanna Borowska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 56