KudoZ home » English to Polish » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

friction

Polish translation: tarcia, niesnaski, napięcie...


12:12 Oct 26, 2001
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Social Science, Sociology, Ethics, etc.
English term or phrase: friction
friction between people
Ivona
United States
Polish translation:tarcia, niesnaski, napięcie...
Explanation:
Mi najbardziej podoba się słowo "niesnaski". Bez kontekstu trudno zgadywać, ale between people można też przetłumaczyć jako "społeczne" (niesnaski, tarcia, etc).
Magda
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5tarcia (między ludźmi)makary
4tarcia, niesnaski, napięcie...
Magda Dziadosz


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tarcia, niesnaski, napięcie...


Explanation:
Mi najbardziej podoba się słowo "niesnaski". Bez kontekstu trudno zgadywać, ale between people można też przetłumaczyć jako "społeczne" (niesnaski, tarcia, etc).
Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18
Grading comment
Thanks!

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tarcia (między ludźmi)


Explanation:
Collins, English-Polish
poza tym: niesnaski, konflikty, animozje ...

makary
Native speaker of: Native in PolishPolish