KudoZ home » English to Polish » Social Science, Sociology, Ethics, etc.

removal from association

Polish translation: pozbawienie kontaktow z innymi osobami; odizolowanie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:removal from association
Polish translation:pozbawienie kontaktow z innymi osobami; odizolowanie
Entered by: Renata Korpak

21:14 Feb 25, 2002
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / Detention centres/prisons
English term or phrase: removal from association
Znowu w osrodku zatrzyman, kiedy zatrzymanego nalezy izolowac od innych osob. "Detainee is subject to rule 40 (removal from association)". Termin fachowy???
Renata Korpak
United Kingdom
pozbawienie kontaktów
Explanation:
...z innymi osobami.
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
Dziekuje. Sama tak tlumaczylam, pomoglo mi, ze nie ma innego - specjalnego jakiegos - terminu w polskim systemie penitencjarnym.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2pozbawienie kontaktów
Magda Dziadosz
4 +1zakaz przebywania z innymi osobami
Ivona
4odizolowanie
Araksia Sarkisian
4izolacja zatrzymanego
Teresa Goscinska


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zakaz przebywania z innymi osobami


Explanation:
zakaz przebywania z innymi osobami
zakaz przebywania w towarzystwie innych

Ivona
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian: taki termin stosują właśnie w zamkniętych ośrodkach dla ..........
13 hrs

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pozbawienie kontaktów


Explanation:
...z innymi osobami.

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18
Grading comment
Dziekuje. Sama tak tlumaczylam, pomoglo mi, ze nie ma innego - specjalnego jakiegos - terminu w polskim systemie penitencjarnym.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian
13 hrs

agree  leff
4 days

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
izolacja zatrzymanego


Explanation:
trzymanie aresztanta w izolowacji

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish

1 day16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odizolowanie


Explanation:
process izolowania od innych

Araksia Sarkisian
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian