KudoZ home » English to Polish » Sports / Fitness / Recreation

flak jacket

Polish translation: ochraniacz (korpusu)


20:55 Jun 16, 2005
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: flak jacket
kontekst: bokser z obolałymi żebrami podczas treningu trzyma to sobie owinięte wokół tułowia... kto¶ wie jak to się zwie?
pitta
Polish translation:ochraniacz (korpusu)
Explanation:
Kontekst nie jest zbyt jasny, ale może chodzi o to.

http://sportline.pl/index.php?m=dir&s=oxvi1om5vo3mob8ph5wqsz...
Selected response from:

Marcin Łakomy
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5ochraniacz (korpusu)
Marcin Łakomy
3 +3pancerz ochronny
allp
3 +3kamizelka kuloodporna
Agnieszka Hayward


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
kamizelka kuloodporna


Explanation:
PWN Oxf

tylko tak to znam
HTH

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: i słowniki angielskojęzyczne też tylko tak to znają//prosto wyszła - początkowo to były kamizelki do ochrony przed odłamkami artylerii plot.
12 mins

agree  Michal Berski: tylko nie wiem, jak ta nazwa wyszła od artylerii przeciwlotniczej:)
16 mins

agree  mdarron: tak
25 mins

neutral  petrolhead: "flak" to "by analogy/extension" wszelkiego rodzaju ostrzał, również np. ostrzał ciosów lub krytyki i dlatego w kontekscie ringu "kuloodporna" niespecjalnie pasuje
5 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
pancerz ochronny


Explanation:
albo kamizelka ochronna
nbie wiem, co na to słowniki, ale co¶ takiego bywa używane np na treningach samoobrony

allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm: Dokladnie - na ringu sie raczej nie strzela
7 mins
  -> otóż to :)

agree  petrolhead: "kamizelka ochronna"
4 hrs
  -> dzięki

agree  Pawel Gromek
6 hrs
  -> dzięki

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
ochraniacz (korpusu)


Explanation:
Kontekst nie jest zbyt jasny, ale może chodzi o to.

http://sportline.pl/index.php?m=dir&s=oxvi1om5vo3mob8ph5wqsz...

Marcin Łakomy
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski
28 mins
  -> dziękuję

agree  petrolhead
3 hrs
  -> dziękuję

agree  Pawel Gromek
4 hrs
  -> dziękuję

agree  Arkadiusz S
20 hrs
  -> dziękuję

agree  legato: Myślę, że w tym kontekście tę odpowiedź trzeba przyjąć
22 hrs
  -> dziękuję