KudoZ home » English to Polish » Sports / Fitness / Recreation

Dog Split

Polish translation: szpagat w pozycji psa


20:07 Sep 8, 2006
English to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / yoga
English term or phrase: Dog Split
pozycja w jodze

Przy okazji, może ktoś zna (Internet) albo ma (książka) źródło, gdzie można znaleźć angielskie i polskie nazwy pozycji ? Mam kilka, których nie mogłam nigdzie znaleźć :(
*eva*
United Kingdom
Polish translation:szpagat w pozycji psa
Explanation:
tak sobie kombinuję, bo na razie ładne obrazki znalazłam tylko z nazwami oryginalnymi, a nie polskimi

a ty masz zdjęcia różnych pozycji:
http://www.armstrongmedia.com/theanahata.com/gallery/Yoga-wi...
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Dzięki!!! ;) Nie wiem, czy się nadaje do glosariusza czy nie...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2rozszczepiony pies
Monika Lipiec
1szpagat w pozycji psa
lim0nka


Discussion entries: 13





  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
dog split
szpagat w pozycji psa


Explanation:
tak sobie kombinuję, bo na razie ładne obrazki znalazłam tylko z nazwami oryginalnymi, a nie polskimi

a ty masz zdjęcia różnych pozycji:
http://www.armstrongmedia.com/theanahata.com/gallery/Yoga-wi...

lim0nka
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34
Grading comment
Dzięki!!! ;) Nie wiem, czy się nadaje do glosariusza czy nie...

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
dog split
rozszczepiony pies


Explanation:
Jak szaleć, to szaleć ;)

Monika Lipiec
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4