KudoZ home » English to Polish » Sports / Fitness / Recreation

ball park

Polish translation: przybliżony zakres


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ball park
Polish translation:przybliżony zakres
Entered by: TechWrite

12:55 Oct 25, 2007
English to Polish translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: ball park
Opis jak trzymać ręce podczas jazdy na nartach:

Try to keep your inside hand in your field of view. If it is, it will at least be in the **ball park**.


...czyli chodzi o to, że będzie w mniej więcej dobrym ułożeniu?

Dziekuje za sugestie
Amela
przybliżony zakres
Explanation:
Czyli chodzi o to, że jak nie możesz trzymać rąk na widoku, to przynajmniej próbuj trzymać je "w przybliżonym zakresie"... ;) CZyli innymi słowy: "przynajmniej próbuj"...
Selected response from:

TechWrite
Israel
Grading comment
Dzięki
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3okolicy
CalBoy
3przybliżony zakres
TechWrite


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przybliżony zakres


Explanation:
Czyli chodzi o to, że jak nie możesz trzymać rąk na widoku, to przynajmniej próbuj trzymać je "w przybliżonym zakresie"... ;) CZyli innymi słowy: "przynajmniej próbuj"...

TechWrite
Israel
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2
Grading comment
Dzięki

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
okolicy


Explanation:
moze tak

CalBoy
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12