KudoZ home » English to Polish » Sports / Fitness / Recreation

cutting movements

Polish translation: ruchy obciążające stawy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cutting movements
Polish translation:ruchy obciążające stawy
Entered by: Polangmar

10:41 Jan 14, 2008
English to Polish translations [PRO]
Science - Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: cutting movements
"A full-length stability system designed for cutting movements in tennis, basketball and cross-training." Czy chodzi tu o tzw. ścinanie? Z góry dziękuję za pomoc.
Tomasz Wolski
ruchy obciążające stawy
Explanation:
Już kiedyś nad tym pracowałem.:)

http://www.proz.com/kudoz/2197339
http://www.proz.com/kudoz/1987241

http://tinyurl.com/2cvohd

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2008-01-15 01:48:04 GMT)
--------------------------------------------------

Lub dłużej:
ruchy charakteryzujące się gwałtownymi zmianami kierunku i szybkości
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ruchy obciążające stawyPolangmar
3gwałtowne ruchyVaynel


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gwałtowne ruchy


Explanation:
... nagłe ruchy, szybki zwrot, etc.

Może w tym kierunku - zarówno w tenisie i koszykówce dochodzi do nagłych zrywów, ruchów i zwrotów ciała, często w kierunku przeciwnym do odbywanego dotąd ruchu ; skręcanie, zawracanie, itd.



Vaynel
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ruchy obciążające stawy


Explanation:
Już kiedyś nad tym pracowałem.:)

http://www.proz.com/kudoz/2197339
http://www.proz.com/kudoz/1987241

http://tinyurl.com/2cvohd

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2008-01-15 01:48:04 GMT)
--------------------------------------------------

Lub dłużej:
ruchy charakteryzujące się gwałtownymi zmianami kierunku i szybkości

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 277
Grading comment
Dziękuję.