KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

This browser is not supported by this application

Polish translation: Aplikacja nie obsługuje tej przegl±darki.


10:03 Oct 29, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: This browser is not supported by this application
computer/internet term
Jola
Polish translation:Aplikacja nie obsługuje tej przegl±darki.
Explanation:
support = w tym wypadku "obsługiwać" - wiele słowników komputerowych (Szaniawski, Collin, Miłkowski),
+ własne wieloletnie do¶wiadczenie
Selected response from:

big_fish
Grading comment
Thank you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5odno¶nikbig_fish
5Aplikacja nie obsługuje tej przegl±darki.big_fish


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Aplikacja nie obsługuje tej przegl±darki.


Explanation:
support = w tym wypadku "obsługiwać" - wiele słowników komputerowych (Szaniawski, Collin, Miłkowski),
+ własne wieloletnie do¶wiadczenie


    venus.ci.uw.edupl/~milek/
big_fish
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 81
Grading comment
Thank you

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
odno¶nik


Explanation:
Odno¶nik nie skopiował się poprawnie, więc ponawiam poniżej.
Pozdrowienia,


    Reference: http://venus.ci.uw.edu.pl/~milek/slow.htm
big_fish
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 81