KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

up-leg snorkel, down-leg snorkel

Polish translation: króciec wlotowy, króciec wylotowy?


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:up-leg snorkel, down-leg snorkel
Polish translation:króciec wlotowy, króciec wylotowy?
Entered by: Hanna Burdon

01:09 Oct 30, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: up-leg snorkel, down-leg snorkel
The up-leg snorkel and the down-leg snorkel are penetrating the liquid steel through the primary slag.
kgas
króciec wlotowy, króciec wylotowy?
Explanation:
Just a suggestion.
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
Okazuje sie, ze tak wlasnie jest, dziekuje!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
1 +1króciec górny, króciec dolny (?)Jacek Krankowski
1króciec wlotowy, króciec wylotowy?
Hanna Burdon


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
króciec wlotowy, króciec wylotowy?


Explanation:
Just a suggestion.

Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199
Grading comment
Okazuje sie, ze tak wlasnie jest, dziekuje!

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
króciec górny, króciec dolny (?)


Explanation:
Jezeli jest to "króciec", to w Internecie widze krocce wlotowe/wylotowe, doprowadzania/odprowadzania (doprowadzajace/odprowadzajace)
doplywu/odplywu.
Poniewaz nie jest znany kontekst/mechanizm, z samego up-leg/down-leg wynika tylko polozenie gorne i dolne (cos plynie w gore albo w dol)

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Burdon: Wydaje mi sie (sadzac po Internecie), ze up-leg sluzy do doprowadzania roznych rzeczy, a down-leg do odprowadzania
18 mins