KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

1-state

Polish translation: stan 0, stan 1


10:06 Nov 7, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: 1-state
OR
The output will be in the 1-state
if any of the connected inputs is
in its defined 1-state.
NOR
The output will be in the 0-state
if any of the connected inputs is
in its defined 1-state.
NOT (Negator/Inverter)
The output will be in the 0-state
if the input is in the defined 1-state.
vit drowning
Polish translation:stan 0, stan 1
Explanation:
Np.:

... przekaźnikowych. Możliwość indywidualnego ustalenia sygnału aktywacji dla wejść alarmowych (stan 1-niska impedancja lub stan 0-wysoka impedancja). ...
www.fortuna.pl/CCTV/multipleksery/6-plex.htm

...wyjscie przyjmie stan 0.Stan logiczny
wyjscia Q w umownym czasie tn+1 (po przyjsciu sygnalu ...
galaxy.uci.agh.edu.pl/~jamro/tc/przerz_teor.doc

... stan "0", co w połšczeniu z zegarem (CLOCK) w bramce NAND daje stan "1", który zatrzymuje licznik, który steruje wytwarzaniem sygnałów analogowych przez ...
www.tl.krakow.pl/~slawek02/przetworniki/strona/teor_a-c.htm

Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2stan 0, stan 1
Natalie
4w pozycji 1
Barbara Szelest-VanDussen


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
w pozycji 1


Explanation:
I was wondering if that would fit...going along the lines of this
meaning: "on">"wlaczony"; the opposite being 0-state>"w pozycji 0, wylaczony".

Barbara Szelest-VanDussen
United States
PRO pts in pair: 129

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
stan 0, stan 1


Explanation:
Np.:

... przekaźnikowych. Możliwość indywidualnego ustalenia sygnału aktywacji dla wejść alarmowych (stan 1-niska impedancja lub stan 0-wysoka impedancja). ...
www.fortuna.pl/CCTV/multipleksery/6-plex.htm

...wyjscie przyjmie stan 0.Stan logiczny
wyjscia Q w umownym czasie tn+1 (po przyjsciu sygnalu ...
galaxy.uci.agh.edu.pl/~jamro/tc/przerz_teor.doc

... stan "0", co w połšczeniu z zegarem (CLOCK) w bramce NAND daje stan "1", który zatrzymuje licznik, który steruje wytwarzaniem sygnałów analogowych przez ...
www.tl.krakow.pl/~slawek02/przetworniki/strona/teor_a-c.htm



Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Barbara Szelest-VanDussen
2 mins

agree  Hanna Burdon
15 mins