KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

bubble text

Polish translation: tekst w dymku


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bubble text
Polish translation:tekst w dymku
Entered by: maitland

08:12 Nov 20, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / business management applications
English term or phrase: bubble text
used in information system manual
how we call it in Polish?
maitland
tekst podpowiedzi
Explanation:
... pojawiający się w "balonikach" (po polsku "dymkach"), zwykle, kiedy najedzie się kursorem myszy na element ekranu, do którego przypisana jest pomoc w postaci podpowiedzi (ang. np. "tooltip").
Selected response from:

Vladek (Wladyslaw) Moroz
Grading comment
Dzięki wmoroz
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5porada babelkowa
Natalie
5tekst podpowiedzi
Vladek (Wladyslaw) Moroz
4tekst pomocy w dymkach
Ewa Luchowska-Mertl
4chodzi o "napisy w chmurce" lub "w dymku", jak w komiksach
Jakub Szacki


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tekst podpowiedzi


Explanation:
... pojawiający się w "balonikach" (po polsku "dymkach"), zwykle, kiedy najedzie się kursorem myszy na element ekranu, do którego przypisana jest pomoc w postaci podpowiedzi (ang. np. "tooltip").

Vladek (Wladyslaw) Moroz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 40
Grading comment
Dzięki wmoroz

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
chodzi o "napisy w chmurce" lub "w dymku", jak w komiksach


Explanation:
ale czy tak sie mowi nie mam pewnosci

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
porada babelkowa


Explanation:
lub
pomoc babelkowa

Slownik Komputerow i Internetu, 2000

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tekst pomocy w dymkach


Explanation:
Słownik komputerów i internetu

Ewa Luchowska-Mertl
Czech Republic
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 26