KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

inerts and incondensables

Polish translation: gaz obojetny, niekondensujace


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inerts and incondensables
Polish translation:gaz obojetny, niekondensujace
Entered by: Jakub Szacki

10:03 Nov 28, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: inerts and incondensables
chodzi o rodzaje "waste gas"
Jakub Szacki
Poland
gaz obojetny, niekondensujace
Explanation:
intert gas=gaz obojetny; gaz szlachetny, helowiec
incondensables=gazy niekondensujace, gazy nie podlegajace skraplaniu

"... ch?odniczy nadaje si? do ponownego u?ytku. Nie kondensuj?ce gazy wypuszcza
si? przez otworzenie zaworu. Opró?niony z czynnika ch?odniczego uk?ad ... "
www.automotoserwis.com.pl/artyk/06-00/dok2.htm
Selected response from:

ponar
Grading comment
Dzieki. JS
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gazy obojętne i gazy nie ulegaj±ce kondensacji
Hanna Burdon
4gaz obojetny, niekondensujaceponar
4(gazy) obojętne i nieskraplalneDariusz Mikolajczyk


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(gazy) obojętne i nieskraplalne


Explanation:
or

(gazy) nieaktywne i nieskraplalne

though "nieskraplalne" sounds somewhat awkward,thus perhaps ""niekondesowalne"
would sound (or would it?) a bit better


Dariusz Mikolajczyk
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 144

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gaz obojetny, niekondensujace


Explanation:
intert gas=gaz obojetny; gaz szlachetny, helowiec
incondensables=gazy niekondensujace, gazy nie podlegajace skraplaniu

"... ch?odniczy nadaje si? do ponownego u?ytku. Nie kondensuj?ce gazy wypuszcza
si? przez otworzenie zaworu. Opró?niony z czynnika ch?odniczego uk?ad ... "
www.automotoserwis.com.pl/artyk/06-00/dok2.htm


ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Dzieki. JS

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gazy obojętne i gazy nie ulegaj±ce kondensacji


Explanation:
inert gas: gaz obojętny, gaz szlachetny, helowiec

incondensable gas: gaz nie ulegaj±cy kondensacji, gaz niekondensuj±cy


    Reference: http://www.anmed.com.pl/O_nas/Sterylizacja/Page15965/page159...
Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199