KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

a leading European HDPE blow moulding producer

Polish translation: wiodący europejski producent wyrobów z HDPE formowanych metodą rozdmuchową


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a leading European HDPE blow moulding producer
Polish translation:wiodący europejski producent wyrobów z HDPE formowanych metodą rozdmuchową
Entered by: BelkisDV

13:19 Nov 28, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: a leading European HDPE blow moulding producer
Niestety, brak szerszego kontekstu tego czegos.
Jakub Szacki
Poland
wiodący europejski producent wyrobów z HDPE formowanych metodą rozdmuchową
Explanation:
HDPE = polietylen wysokiej gęstości (niskociśnieniowy). Spokojnie można pozostawić oryginalny skrót, gdyż każdy z branży go zna.

blow moulding = formowanie rozdmuchowe, formowanie metodą rozdmuchową
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzieki. To imponuj±ce. JS
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wiodący europejski producent wyrobów z HDPE formowanych metodą rozdmuchową
leff
4HDPE = HDPEpidzej


Discussion entries: 1





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
HDPE = HDPE


Explanation:
a dokładnie high density polyethylene = polietylen wysokiej gestosci
blow-molding = formowanie metodą wydmuchu
reszta oczywista ale jak to poskładac?

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077

36 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
wiodący europejski producent wyrobów z HDPE formowanych metodą rozdmuchową


Explanation:
HDPE = polietylen wysokiej gęstości (niskociśnieniowy). Spokojnie można pozostawić oryginalny skrót, gdyż każdy z branży go zna.

blow moulding = formowanie rozdmuchowe, formowanie metodą rozdmuchową


    practice and experience
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dzieki. To imponuj±ce. JS