KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

HTCO (high temp. cut-out)

Polish translation: układ odstawiający urządzenie od wysokiej temperatury


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:HTCO
Polish translation:układ odstawiający urządzenie od wysokiej temperatury

10:34 Nov 29, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: HTCO (high temp. cut-out)
układ odstawiania od wysokiej temperatury?
pablo
urz±dzenie odcinaj±ce zasilanie
Explanation:
Zabezpieczenie przed zbyt wysok± temperatur± w urz±dzeniu zapewniane jest przez automatyczne urz±dzenie odcinaj±ce z ręcznym zerowaniem (HTCO).

(Z instrukcji ML 90)
Selected response from:

Krzysztof
Poland
Grading comment
I needed such confirmation, thanks krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dyskryminator/czujnik przegrzaniadesperado
4urz±dzenie odcinaj±ce zasilanie
Krzysztof
4funkcja/uklad zabezpieczajacy przed przegrzaniem
Barbara Szelest-VanDussen


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
funkcja/uklad zabezpieczajacy przed przegrzaniem


Explanation:
"temperatura wzrosnie za bardzo. jednak przegrzanie procesora jest dosc niebezpieczne
- w sumie nie wiadomo czy uklad zabezpieczajacy napewno zadziala"


    Reference: http://www.man.lodz.pl/LISTY/PECET/oct95/0689.html
Barbara Szelest-VanDussen
United States
PRO pts in pair: 129

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urz±dzenie odcinaj±ce zasilanie


Explanation:
Zabezpieczenie przed zbyt wysok± temperatur± w urz±dzeniu zapewniane jest przez automatyczne urz±dzenie odcinaj±ce z ręcznym zerowaniem (HTCO).

(Z instrukcji ML 90)

Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 782
Grading comment
I needed such confirmation, thanks krzysztof

1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dyskryminator/czujnik przegrzania


Explanation:
:o)

desperado
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 43