KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

manifold presuure

Polish translation: ciśnienie ładowania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:manifold presuure
Polish translation:ciśnienie ładowania
Entered by: BelkisDV

12:45 Nov 29, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: manifold presuure
manifold pressure
Ivona
United States
ciśnienie ładowania
Explanation:
lotn. ciśnienie ładowania (w przewodzie wlotowym)
Selected response from:

leff
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ciśnienie na wlocie
leff
4ciśnienie w kolektorzepidzej
4ciśnienie ładowania
leff
4 -1Pressione del manicotto
Bruno Capitelli


Discussion entries: 1





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Pressione del manicotto


Explanation:
Credo che il contesto sia il motore di un'automobile o simile

Bruno

Bruno Capitelli
Native speaker of: Native in ItalianItalian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Barbara Szelest-VanDussen: manifold=repeated
13 mins

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ciśnienie ładowania


Explanation:
lotn. ciśnienie ładowania (w przewodzie wlotowym)


    E-P Dictionary of Science and Technology
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thanks.

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ciśnienie w kolektorze


Explanation:
manifold = kolektor
Może byc dolotowy - z gaźnika do poszczególnych cylindrów, lub wydechowy - z cylindrów do rury wydechowej i dalej do tłumika
Przymało kontekstu - a może to zwielokrotnione ciśnienie?

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ciśnienie na wlocie


Explanation:
manifold = przewód rurowy rozgałęziony, rura rozgałęźna (za E-P Dict. of Sci.&Technology) Być może nosi to także nazwę kolektor - nie wiem

manifold pressure = (Mechanical Engineering) the pressure in the intake manifold of an internal-combustion engine.
(http://www.harcourt.com/dictionary/def/6/1/9/6/6196800.html)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240