KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

SAN

Polish translation: [Storage Area Network] sieć pamięci masowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:SAN
Polish translation:[Storage Area Network] sieć pamięci masowych
Entered by: Krzysztof

08:01 Dec 1, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / information technology, computers
English term or phrase: SAN
The term storage virtualization has become a standard SAN industry
Krzysztof
Poland
siec pamieci masowych SAN
Explanation:
Storage Area Networking/Networks/Network =
pamiec sieciowa/siec pamieci masowych/sieciowy system zapisu danych SAN

... standartem na rynku sieci pamieci masowych SAN

"Pamięć sieciowa - Storage Area Networking (SAN/NAS/iSCSI)
Sieciowe rozwiązanie kopiowania i archiwacji danych "
http://www.ibm.com/shop/pl/storage/

rynek sieci pamieci masowych
http://www.seagate.com/docs/pdf/newsinfo/translations/polish...

"PCkurier - Nowiny
... oferty Della w zakresie sieciowych systemów zapisu danych klasy SAN (Storage Area Networks) oraz NAS (Network-Attached Storage). Obie firmy postanowi?y ... "
www.pckurier.pl/nowiny/nowina.asp?ID=2976&Dzial=5

"IDG Poland SA [Informator IT]
... przez polski i ?wiatowy rynek rozwi?zaniach informatycznych, a tak?e ... Sieci
pami?ci masowych (SAN - Storage Area Networks) oraz szósta edycja ... "
www.informator.idg.pl/informator/idg.asp

"Najnowsze informacje prasowe
... z uznaniem powita? wprowadzenie na rynek systemu Windows XP. Pmy?lne wdro?enie ... sieciowa
pami?? masowa SAN (Storage Area Network) jest najlepsza na ..."
main.compaq.pl/compaq/web/website.nsf/informacje/najnowsze.html
Selected response from:

ponar
Grading comment
Bardzo dziekuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4siec pamieci masowych SANponar
3 +1Storage Area Network
leff


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Storage Area Network


Explanation:
Definition at:
http://www.computeruser.com/resources/dictionary/definition....

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian
3 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
siec pamieci masowych SAN


Explanation:
Storage Area Networking/Networks/Network =
pamiec sieciowa/siec pamieci masowych/sieciowy system zapisu danych SAN

... standartem na rynku sieci pamieci masowych SAN

"Pamięć sieciowa - Storage Area Networking (SAN/NAS/iSCSI)
Sieciowe rozwiązanie kopiowania i archiwacji danych "
http://www.ibm.com/shop/pl/storage/

rynek sieci pamieci masowych
http://www.seagate.com/docs/pdf/newsinfo/translations/polish...

"PCkurier - Nowiny
... oferty Della w zakresie sieciowych systemów zapisu danych klasy SAN (Storage Area Networks) oraz NAS (Network-Attached Storage). Obie firmy postanowi?y ... "
www.pckurier.pl/nowiny/nowina.asp?ID=2976&Dzial=5

"IDG Poland SA [Informator IT]
... przez polski i ?wiatowy rynek rozwi?zaniach informatycznych, a tak?e ... Sieci
pami?ci masowych (SAN - Storage Area Networks) oraz szósta edycja ... "
www.informator.idg.pl/informator/idg.asp

"Najnowsze informacje prasowe
... z uznaniem powita? wprowadzenie na rynek systemu Windows XP. Pmy?lne wdro?enie ... sieciowa
pami?? masowa SAN (Storage Area Network) jest najlepsza na ..."
main.compaq.pl/compaq/web/website.nsf/informacje/najnowsze.html


    Reference: http://main.compaq.pl/compaq/web/website.nsf/informacje/najn...
    Reference: http://www.informator.idg.pl/informator/idg.asp
ponar
PRO pts in pair: 695
Grading comment
Bardzo dziekuję