KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

subsumed

Polish translation: klasyfikowane na podstawie pomiaru


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:subsumed
Polish translation:klasyfikowane na podstawie pomiaru
Entered by: Natalie

12:56 Dec 1, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: subsumed
... migrating substances are not completely subsumed by measurement ...
Karolcia
klasyfikowane? na podstawie pomiaru
Explanation:
jesli przyporzadkowane, to powinno byc do czego
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4... substancje migrujące nie poddają się łatwo pomiarom...Macieq
4... or "Substancje ruchliwe nizezupełnie poddają sie pomiarom"?Dariusz Mikolajczyk
3 +1klasyfikowane? na podstawie pomiaru
Jakub Szacki
4przyporządkowane
leff


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przyporządkowane


Explanation:
subsume = podciągać pod kategorię

...substancje migrujące nie są całkowicie przyporządkowywane dzięki pomiarom...

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
klasyfikowane? na podstawie pomiaru


Explanation:
jesli przyporzadkowane, to powinno byc do czego

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857
Grading comment
thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  desperado: sounds Ok
4 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
... or "Substancje ruchliwe nizezupełnie poddają sie pomiarom"?


Explanation:
DM

Dariusz Mikolajczyk
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 144

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
... substancje migrujące nie poddają się łatwo pomiarom...


Explanation:
... ale przydałby się kontekst tematyczny, bo w różnych dziedzinach stosowana jest różna terminologia, np. "wędrujące" albo "przenikające" zamiast "migrujące".

Macieq
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 15