KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

screw

Polish translation: śruba prasy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:screw
Polish translation:śruba prasy
Entered by: BelkisDV

16:30 Dec 7, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: screw
element "sugar beet pulp press" o długości 9 metrów i ważący 10 tys. kg.
Czy moze byc to "podajnik ślimakowy"
lucja
śruba prasy
Explanation:
od biedy mółby to być ślimak (podajnika), ale ponieważ jest to element prasy, to raczej chodzi o śrubę dociskową. Przy tych parametrach byłby to element o średnicy ok. 40 cm (litej masy). Nie masz tam żadnego rysunku?
Selected response from:

leff
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3walek o powierzchni srubowejponar
2 +1śruba prasy
leff


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
śruba prasy


Explanation:
od biedy mółby to być ślimak (podajnika), ale ponieważ jest to element prasy, to raczej chodzi o śrubę dociskową. Przy tych parametrach byłby to element o średnicy ok. 40 cm (litej masy). Nie masz tam żadnego rysunku?

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Mikolajczyk: right
57 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
walek o powierzchni srubowej


Explanation:
walek o powierzchni srubowej w przenosniku srubowym
(tak podaje slownik naukowo-techniczny)

Moze ten walek walkuje i rozciera na miazge?

ponar
PRO pts in pair: 695