KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

leads

Polish translation: wyprowadzenia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:leads
Polish translation:wyprowadzenia
Entered by: xxxMala Mi

03:52 Dec 8, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / SMT
English term or phrase: leads
In SMT technology. Component leads...
xxxMala Mi
komponenty / elementy elektroniczne; wyprowadzenia
Explanation:
komponenty/elementy elektroniczne OR wyprowadzenia

leads= (el) wyprowadzenia

"...Prior to the introduction of surface mount technology, most circuit boards were manufactured using through-hole technology, a process in which component leads were inserted through holes on the board and then soldered in place on its underside by a wave solder machine..."
www.rbbsystems.com/html/features/smtatrbb.html

"Nóżki elementów wykonanych w technologii montażu powierzchniowego (ang. SMT: Surface Mounted Technology) są przylutowywane do ścieżek po tej samej stronie płytki, gdzie montowany jest sam element. Technologia ta nie wymaga zatem wiercenia otworów w płytce na każdą nóżkę elementu...
Dzięki temu płytki z elementami SMT mogą być dużo gęściej obsadzone niż płytki z elementami przewlekanymi. Obecnie elementy powierzchniowe są także tańsze niż elementy przewlekane..."
www.tomshardware.pl/howto/01q3/010810/pcb-04.html

"W skład linii wchodzą trzy kategorie maszyn, ... Automaty do układania komponentów elektronicznych decydują o wydajności całej linii SMT..."
www.alco.pl/techno.html

Gull Wing - A surface mount lead
"...wersje do montażu powierzchniowego zawierają popularne wyprowadzenia typu gull-wing, charakteryzujące się dużą odpornością na siły zrywające..."
http://www.elektronik.com.pl/2001_11.ht




Selected response from:

ponar
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1komponenty / elementy elektroniczne; wyprowadzeniaponar
4wyprowadzenie komponentów
4wyprowadzenie komponentów
4wyprowadzenie komponentów
4wyprowadzenie komponentów


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyprowadzenie komponentów


Explanation:
leads w technologi SMT
sa to wyprowadzenia
komponentów, które sa następnie lutowane w procesie reflow (lutowanie rozpływowe do pól kontaktowych
na laminacie (PCB)


Native speaker of:

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyprowadzenie komponentów


Explanation:
leads w technologi SMT
sa to wyprowadzenia
komponentów, które sa następnie lutowane w procesie reflow (lutowanie rozpływowe do pól kontaktowych
na laminacie (PCB)


Native speaker of:

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyprowadzenie komponentów


Explanation:
leads w technologi SMT
sa to wyprowadzenia
komponentów, które sa następnie lutowane w procesie reflow (lutowanie rozpływowe do pól kontaktowych
na laminacie (PCB)


Native speaker of:

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyprowadzenie komponentów


Explanation:
leads w technologi SMT
sa to wyprowadzenia
komponentów, które sa następnie lutowane w procesie reflow (lutowanie rozpływowe do pól kontaktowych
na laminacie (PCB)


Native speaker of:

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
komponenty / elementy elektroniczne; wyprowadzenia


Explanation:
komponenty/elementy elektroniczne OR wyprowadzenia

leads= (el) wyprowadzenia

"...Prior to the introduction of surface mount technology, most circuit boards were manufactured using through-hole technology, a process in which component leads were inserted through holes on the board and then soldered in place on its underside by a wave solder machine..."
www.rbbsystems.com/html/features/smtatrbb.html

"Nóżki elementów wykonanych w technologii montażu powierzchniowego (ang. SMT: Surface Mounted Technology) są przylutowywane do ścieżek po tej samej stronie płytki, gdzie montowany jest sam element. Technologia ta nie wymaga zatem wiercenia otworów w płytce na każdą nóżkę elementu...
Dzięki temu płytki z elementami SMT mogą być dużo gęściej obsadzone niż płytki z elementami przewlekanymi. Obecnie elementy powierzchniowe są także tańsze niż elementy przewlekane..."
www.tomshardware.pl/howto/01q3/010810/pcb-04.html

"W skład linii wchodzą trzy kategorie maszyn, ... Automaty do układania komponentów elektronicznych decydują o wydajności całej linii SMT..."
www.alco.pl/techno.html

Gull Wing - A surface mount lead
"...wersje do montażu powierzchniowego zawierają popularne wyprowadzenia typu gull-wing, charakteryzujące się dużą odpornością na siły zrywające..."
http://www.elektronik.com.pl/2001_11.ht







    Reference: http://www.elektronik.com.pl/2001_11.htm
    Reference: http://www.tomshardware.pl/howto/01q3/010810/pcb-04.html
ponar
PRO pts in pair: 695

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxTranslator_1: (component leads = wyprowadzenia komponentu)
14 mins