KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

uniform environment modelling method

Polish translation: ujednolicona metoda modelowania środowiska


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:uniform environment modelling method
Polish translation:ujednolicona metoda modelowania środowiska
Entered by: big_fish

20:45 Dec 9, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: uniform environment modelling method
Moreover, thanks to the uniform environment modelling method, it is possible to include the paver in the process information exchange.
(paver = układarka nawierzchni)
big_fish
ujednolicona metoda modelowania środowiska
Explanation:
OR
jednolita...
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzięki!
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ujednolicona metoda modelowania środowiska
leff
4 -1zintegrowana metoda modelowania srodowiskaponar


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ujednolicona metoda modelowania środowiska


Explanation:
OR
jednolita...

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dzięki!
Krzysztof

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  desperado: :o)
13 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
zintegrowana metoda modelowania srodowiska


Explanation:
Co wiecej, dzieki zintegrowanej metodzie modelowania srodowiska ...

uniform method = zintegrowana metoda
environment modelling = modelowanie srodowiska (naturalnego/przyrodniczego)


"Zintegrowana metoda diagnostyki i regeneracji ?ciernic z ... "
www.tu.koszalin.pl/~ip/html/publikacje/publikacje.html

"... analizy ryzyka i modelowania ?rodowiska (Risk and Environmental Modelling). Kurs szkoli studentów w ... decyzji, analiza ryzyka i modelowanie transportu. ... "
ssor.twi.tudelft.nl/~risk/pl/index2.html



ponar
PRO pts in pair: 695

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  leff: 'Zintegrowany' (integrated) i 'ujednolicony' (uniform) to dwie zupełnie niezależne cechy. Twój cytat dowodzi jedynie istnienia takiego wyrażenia, a nie prawidłowości tłumaczenia
1 hr