KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

dual slot

Polish translation: (aparat) dual slot


16:48 Dec 10, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / mobile phone for m-commerce
English term or phrase: dual slot
a mobile phone with an additional slot for inserting a full-sized chip card, e.g for payments.
Piotr
Polish translation:(aparat) dual slot
Explanation:
Motorola informacje prasowe
... okazję zobaczyć, jak dokonuje się płatności za pomocą aparatu telefonicznego
Dual Slot oraz jak "online" na rynku nieruchomości można znaleźć dom ...
www.motorola.pl/press/010314.html

CENNIK flash
... 159,00 zł (brutto). Czytnik kart SM & CF "Dual Slot"
- USB. 184,43 zł (netto). 225,00 zł (brutto). ...
www.astrontech.pl/html/body_cennik_flash.html

Orion Instruments Polska - HP - NetServer LXr Pro
... 6/200 przez wymianę kart procesora (są różne); w modelach single i dual slot drugiej karty procesora musi być obsadzony terminatorem, lub nie obsadzoną ...
www.orion.pl/hp/netserver_lxr.asp
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Aparat dwuwejściowy.Dariusz Mikolajczyk
4(aparat) dual slotJacek Krankowski


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(aparat) dual slot


Explanation:
Motorola informacje prasowe
... okazję zobaczyć, jak dokonuje się płatności za pomocą aparatu telefonicznego
Dual Slot oraz jak "online" na rynku nieruchomości można znaleźć dom ...
www.motorola.pl/press/010314.html

CENNIK flash
... 159,00 zł (brutto). Czytnik kart SM & CF "Dual Slot"
- USB. 184,43 zł (netto). 225,00 zł (brutto). ...
www.astrontech.pl/html/body_cennik_flash.html

Orion Instruments Polska - HP - NetServer LXr Pro
... 6/200 przez wymianę kart procesora (są różne); w modelach single i dual slot drugiej karty procesora musi być obsadzony terminatorem, lub nie obsadzoną ...
www.orion.pl/hp/netserver_lxr.asp

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Thanks

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Aparat dwuwejściowy.


Explanation:
or

Aparat z podwójnym wejściem.

Dariusz Mikolajczyk
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 144