KudoZ home » English to Polish » IT (Information Technology)

smart card

Polish translation: karta inteligentna


16:51 Dec 10, 2001
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / mobile phones for m-banking
English term or phrase: smart card
karta smart?, karta inteligentna?
Piotr
Polish translation:karta inteligentna
Explanation:
tak przynajmniej chce Słownik komputerow i Internetu (P. Collin Publishing)
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
Dziekuje. I tak mi sie lepiej podoba, bo chociaż "elektroniczna" ma więcej trafień, to karty "nie smart" nie są przecież na korbkę, więc również chyba są elektroniczne
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ALSO: karta elektroniczna (smart card)Jacek Krankowski
4karta inteligentna
Jakub Szacki


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
karta inteligentna


Explanation:
tak przynajmniej chce Słownik komputerow i Internetu (P. Collin Publishing)

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1
Grading comment
Dziekuje. I tak mi sie lepiej podoba, bo chociaż "elektroniczna" ma więcej trafień, to karty "nie smart" nie są przecież na korbkę, więc również chyba są elektroniczne

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ALSO: karta elektroniczna (smart card)


Explanation:
karta elektroniczna - smart card -> ( Netopedia @ TechTech. ...
Reklama w TechTech.pl! Rośnij z nami! TECHTECH.PL : WORTAL NOWYCH TECHNOLOGII. ... karta
elektroniczna. smart card. ...
netopedia.techtech.pl/netopedia/karta_elektroniczna.php

Karty elektroniczne (Smart Card)
Twoja przeglądarka nie obsługuje ramek.
www.certum.pl/pl/uslugi/smartcard/ -

Smart Cards
Karty elektroniczne Smart Card. Zabezpiecz dane przed niepowołanym dostępem.
Certum oferuje karty elektroniczne (głównie mikroprocesorowe karty ...
www.certum.pl/pl/uslugi/smartcard/nic.html [ More results from www.certum.pl ]


Jacek Krankowski
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.: http://pl.wikipedia.org/wiki/Karta_elektroniczna
2098 days




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): M.A.B., drugastrona