KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

hygromatic products

Polish translation: automatyczny nawilżacz powietrza


16:55 Dec 10, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: hygromatic products
air handling
Jacek Krankowski
Polish translation:automatyczny nawilżacz powietrza
Explanation:
Czy to nie jest przypadkiem nazwa własna, której się nie tłumaczy? Tak czy inaczej wydaje mi się, że chodzi o nawilżacz z higrostatem.
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
Dzieki! Chodzi o firme inna niz Hygromatic, wiec nie wiem jak z ta nazwa wlasna...
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3produkty firmy Hygromatic
leff
1automatyczny nawilżacz powietrza
Hanna Burdon


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
produkty firmy Hygromatic


Explanation:
wygląda na to, że jedynym znaczeniem tego słowa jest niemiecka firma Hygromatic, zajmująca się produkcją różnych nawilżaczy powietrza.

http://www.bafra.org.uk/airimp.htm

http://www.steamsystems.com/PRODUCTS.htm

http://www.humidi-tech.com/main1.htm

http://www.plantext.bf.umich.edu/desguide/pml/PML M 3 01.pdf

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
automatyczny nawilżacz powietrza


Explanation:
Czy to nie jest przypadkiem nazwa własna, której się nie tłumaczy? Tak czy inaczej wydaje mi się, że chodzi o nawilżacz z higrostatem.

Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199
Grading comment
Dzieki! Chodzi o firme inna niz Hygromatic, wiec nie wiem jak z ta nazwa wlasna...