KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Public-Private-Partnership

Polish translation: partnerstwo publiczno-prywatne


21:24 Dec 10, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Public-Private-Partnership
Czy juz cos wymyslono na to?
big_fish
Polish translation:partnerstwo publiczno-prywatne
Explanation:
http://www.parr.pl/pol/slownik_ang_p.htm#484

128 Google hits
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
Gdyby mozna, to podzielilbym to 4 na pol i dal 2 JAckowi - oboje macie racje.
Dzieki i pozdrawiam,
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2partnerstwo publiczno-prywatne
Hanna Burdon
4 +1spółka publiczno-prywatnaJacek Krankowski
4Współpraca prywatno-publiczna.Dariusz Mikolajczyk
4spółka o mieszanej formie własnosci
Jakub Szacki


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
partnerstwo publiczno-prywatne


Explanation:
http://www.parr.pl/pol/slownik_ang_p.htm#484

128 Google hits


    Reference: http://www.parr.pl/pol/slownik_ang_p.htm#484
Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199
Grading comment
Gdyby mozna, to podzielilbym to 4 na pol i dal 2 JAckowi - oboje macie racje.
Dzieki i pozdrawiam,
Krzysztof

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pidzej: lub system PPP - patrz http://www.abiea.org.pl/dokumenty/sprawozdanie.pdf
41 mins

agree  Lucja Biel, Ph.D.: zwłaszcza w odniesieniu do współpracy między samorządami a firmami
15 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Współpraca prywatno-publiczna.


Explanation:
or

Partnerstwo w działalności prywatnej i publicznej.

Dariusz Mikolajczyk
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 144

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spółka o mieszanej formie własnosci


Explanation:
js

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
spółka publiczno-prywatna


Explanation:
logistics center lodz
... Łódź" Sp. z oo albo "LAL" Ltd. powstała w 1999 r. jako PPP (spółka publiczno-prywatna).
Kapitał założycielski spółki wynosi 125.000 Euro, z czego 20 ...
www.mds-international.com/printpl.htm


Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sobaga: exactly
7 hrs