KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

pre-industrial product prototypes

Polish translation: prototypy produktów z fazy przedprodukcyjnej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pre-industrial product prototypes
Polish translation:prototypy produktów z fazy przedprodukcyjnej
Entered by: big_fish

23:12 Dec 10, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: pre-industrial product prototypes
At the end of the project a line of compliant pre-industrial product prototypes focused on asphalt paving and compaction operations will be presented in a field test and progressively exploited.
big_fish
(reprezentatywne) próbki produktów z fazy przedprodukcyjnej
Explanation:
prototype = 3. a perfect example of a particular type

[after Webster's]

AFAIK 'pre-industrial' to nie jest produkcja krótkoseryjna tylko produkcja doświadczalna z linii produkcyjnej będącej dopiero w trakcie ustalania reżimu technologicznego


Selected response from:

leff
Grading comment
Trochę zmodyfikowałem.
Dzięki,
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Przemyslowe (przedprodukcyjne?)prototypy produktu
Teresa Goscinska
4(reprezentatywne) próbki produktów z fazy przedprodukcyjnej
leff
4produkowane w krótkich seriach prototypy?
Jakub Szacki


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Przemyslowe (przedprodukcyjne?)prototypy produktu


Explanation:

W zasadzie prototyp oznacza probny produkt czyli zawiera w sobie okreslenie:pre-industrial

Moze zatem wystarczy: prototypy produktu

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
produkowane w krótkich seriach prototypy?


Explanation:
industrial oznacza produkcje na skalę przemyslowaa wiec "pre-" to chyba produkcje na skale mniejsza, a wiec krotkoseryjna. Ale to faktycznie 'maslo maslane' w polaczeniu z prototypami.
Pozdrowienia - JS

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(reprezentatywne) próbki produktów z fazy przedprodukcyjnej


Explanation:
prototype = 3. a perfect example of a particular type

[after Webster's]

AFAIK 'pre-industrial' to nie jest produkcja krótkoseryjna tylko produkcja doświadczalna z linii produkcyjnej będącej dopiero w trakcie ustalania reżimu technologicznego




leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Trochę zmodyfikowałem.
Dzięki,
Krzysztof

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jakub Szacki: Człowiek cale życie sie uczy.. Dzieki. JS
1 day 7 hrs