KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

full-scale experiments

Polish translation: eksperymenty w pełnej skali


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:full-scale experiments
Polish translation:eksperymenty w pełnej skali
Entered by: BelkisDV

23:50 Dec 11, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: full-scale experiments
Finally is described how the method was validated thanks to full-scale experiments, carried out with a real compactor, on real hot materials, in September 2000.
big_fish
eksperymenty w pełnej skali
Explanation:
OR
doświadczenia w pełnej skali

--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-11 23:55:37 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

czyli już nie w skali laboratoryjnej - co wynika z opisu
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzięki!
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1badania zakrojone na szeroką skalę
Robert Pranagal
5badania dla standardowej wielkości serii produkcyjnej
Teresa Jaczewska
4eksperymenty w pełnej skali
leff


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
badania zakrojone na szeroką skalę


Explanation:
or
eksperymenty na szeroką skalę

Robert Pranagal
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1167

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sobaga: beautiful!
6 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eksperymenty w pełnej skali


Explanation:
OR
doświadczenia w pełnej skali

--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-11 23:55:37 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

czyli już nie w skali laboratoryjnej - co wynika z opisu

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dzięki!
Krzysztof

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
badania dla standardowej wielkości serii produkcyjnej


Explanation:
Chodzi tu o walidację procesu technologicznego dla standardowej ('pełnej') serii produkcyjnej ( w odróżnieniu od serii laboratoryjnej czy "pół-techiki"). Badania takie prowadzone w ramach normalnego toku produkcji oraz wzmożonej kontroli, pomiarów wzorcowych i innych pomiarów mają udowodnić, że uzyskiwany produkt jest stabilny i powtarzalny. Badania są konieczne dla właściwego ustawienia parametrów technologicznych dla określonej wielkości wsadu.


    own knowledge of validation process and production
Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 703