KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

theodolite station

Polish translation: tachimetr elektroniczny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:theodolite station
Polish translation:tachimetr elektroniczny
Entered by: big_fish

17:17 Dec 12, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: theodolite station
theodolite station (Sokkia Net2)
big_fish
tachimetr elektroniczny
Explanation:
czyżby znowu chodziło o tachimetry?
Tutaj znajdziesz ofertę tachimetrów Sokkii:
http://www.sklep.geo.pl/dzial_1.htm#reg_1

--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-12 19:09:28 (GMT)
--------------------------------------------------

OK. A więc zajrzyj http://www.imtecgroup.com/nrk.htm.
Tu s± modele Net i zdecydowanie s± to Total Station. A jak już wcze¶niej ustalili¶my, 'total station' to wła¶nie 'tachimetr elektroniczny'. Teraz gra?
Selected response from:

leff
Grading comment
Tak, gra.
Przepraszam, żem taki męczliwy. To z natury, nic na to nie poradzę. Albo siebie męczę, albo innych.
Dzięki,
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5teodolit Sokkia Net2
Natalie
4tachimetr elektroniczny
leff


Discussion entries: 2





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tachimetr elektroniczny


Explanation:
czyżby znowu chodziło o tachimetry?
Tutaj znajdziesz ofertę tachimetrów Sokkii:
http://www.sklep.geo.pl/dzial_1.htm#reg_1

--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-12 19:09:28 (GMT)
--------------------------------------------------

OK. A więc zajrzyj http://www.imtecgroup.com/nrk.htm.
Tu s± modele Net i zdecydowanie s± to Total Station. A jak już wcze¶niej ustalili¶my, 'total station' to wła¶nie 'tachimetr elektroniczny'. Teraz gra?

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Tak, gra.
Przepraszam, żem taki męczliwy. To z natury, nic na to nie poradzę. Albo siebie męczę, albo innych.
Dzięki,
Krzysztof

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
teodolit Sokkia Net2


Explanation:
Teodolit to podstawowy instrument do pomiaru kštów poziomych i pionowych w terenie.

Np.:

... Teodolit T460D z nasadką dalmierczą DI1001 firmy Leica, SET 5F firmy Sokkia – jak to się obsługuje? ...
www.atomnet.pl/~geodeta/1998/42text.htm

... TEODOLIT [ang. < gr.], geod. instrument do pomiarów kątów poziomych i pionowych; składa się z podstawy (spodarki), umożliwiającej ustawienie teodolitu ...
encyklopedia.pwn.pl/74604_1.html

Teodolit serii 4T
http://www.arinstein-polska.com.pl/teodolity.html

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529