KudoZ home » English to Polish » Engineering (general)

side-by-side testing

Polish translation: badanie przy ustawieniu obok siebie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:side-by-side testing
Polish translation:badanie przy ustawieniu obok siebie
Entered by: Karolcia

20:47 Dec 13, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
English term or phrase: side-by-side testing
no more context
Karolcia
badanie przy ustawieniu obok siebie
Explanation:
'side-by-side' to tak w ogóle ustawienie bok w bok, burta przy burcie. 's-b-s test' polega na ustawieniu obok siebie badanych urządzeń i sprawdzeniu ich działania (zachowania). Jest to po prostu rodzaj badania porównawczego w stałych warunkach. W linkach podaję Ci dwa przykłady takich testów
Selected response from:

leff
Grading comment
thanks a lot
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Mam pytanie: jaki jest kontekst?
Teresa Goscinska
4badanie przy ustawieniu obok siebie
leff


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
badanie przy ustawieniu obok siebie


Explanation:
'side-by-side' to tak w ogóle ustawienie bok w bok, burta przy burcie. 's-b-s test' polega na ustawieniu obok siebie badanych urządzeń i sprawdzeniu ich działania (zachowania). Jest to po prostu rodzaj badania porównawczego w stałych warunkach. W linkach podaję Ci dwa przykłady takich testów


    Reference: http://www.seg.org/publications/geoarchive/1999/may-jun/geo6...
    Reference: http://www.adamwilt.com/VXvsXL-1.html
leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 185
Grading comment
thanks a lot

53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Mam pytanie: jaki jest kontekst?


Explanation:
side by side znaczy obok siebie, jeden obok drugiego
Testing moze rowniez znaczyc egzaminowanie


Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4