KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

modeling

Polish translation: dawanie przykładu zachowania sie


09:19 Dec 14, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: modeling
meaning: behaving as you want others do behave
pablo
Polish translation:dawanie przykładu zachowania sie
Explanation:
jestem za dodawaniem "sie" przy takich okazjach, bo 'zachowanie' i 'zachowanie sie' to nie to samo.
js
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
JK
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dawanie przykładu zachowania sie
Jakub Szacki
4ksztaltowaniedesperado
3modelowanie
Krzysztof
1proponowanie wzorca zachowania (?)Jacek Krankowski


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
modelowanie


Explanation:
just guess

Krzysztof
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 782

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jacek Krankowski: normalnie "modelowanie" = nasladowanie (stad buduje sie modele)
14 mins

32 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
proponowanie wzorca zachowania (?)


Explanation:
JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dawanie przykładu zachowania sie


Explanation:
jestem za dodawaniem "sie" przy takich okazjach, bo 'zachowanie' i 'zachowanie sie' to nie to samo.
js

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857
Grading comment
JK

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Krankowski: z wyjatkiem "wzorca zachowania", ktory przyjal sie powszechnie
14 days

2 days 17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ksztaltowanie


Explanation:
:o)

desperado
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 43