KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

muscle car

Polish translation: Auto"muscle"


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:muscle car
Polish translation:Auto"muscle"
Entered by: Natalie

15:46 Dec 27, 2001
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / car racing
English term or phrase: muscle car
NO CONTEXT.
Terms concerning race tracks for kids, accessories, and operation.
btweng2
Poland
Auto "muscle"
Explanation:
Prawdopodobnie nie ma polskiego slowa jeszcze. Jest to zwykle auto stare, raczej duze , odnowione , z bardzo silnym silnikiem i czesto pomalowane na ostry kolor.
Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Auto "muscle"
Teresa Goscinska
4 +1"muscle car"Jacek Krankowski


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
"muscle car"


Explanation:
Commonly, the English term is used:

Dodge Challenger
... Interesujšcy dla Muscle–Car fana (Muscle - Car to samochód wybitnie sportowy
posiadajšcy dużš liczbę koni i którego łatwo jest przerobić w ...
www.oldtimers.hg.pl/Dodge Challenger.htm

... O tym może świadczyć chociażby nagroda Chryslera na najlepiej wyglądający
"Muscle Car" w 1968 roku, nie wspominając jż o bardzo popularnej i ...
www.oldtimers.hg.pl/charger.htm

Gdy budzi się 8 cylindrów, karoseria "Z8" aż się
kołysze, niczym w prawdziwym "muscle car". Z tyłu dochodzi donośne basowe ...
www.proszynski.pl/czasopisma/motomagazyn/arch_text/200110-0...

... Muscle Cars porządkuj Strona o tematyce dotyczącej legendarnych
Muscle Car'ów http://www.republika.pl/faloabusz/. ...
katalog.republika.pl/technika/grafika_komputerowa/index20.html

Hope that helps,

Jacek

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Barbara Szelest-VanDussen: sad but true
6 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Auto "muscle"


Explanation:
Prawdopodobnie nie ma polskiego slowa jeszcze. Jest to zwykle auto stare, raczej duze , odnowione , z bardzo silnym silnikiem i czesto pomalowane na ostry kolor.

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723