KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

m-sequence

Polish translation: m-ciąg


08:11 Jan 2, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: m-sequence
An extended Reed Muller code can be derived from an m-sequence.
kgas
Polish translation:m-ciąg
Explanation:
"m-ciag" gdzie m- jest pewna wlasnoscia, ktora ten ciag ma posiadac.
Oczywiscie nie ma uniwersalnej definicji m-ciagu, moze to byc cokolwiek, co sobie za m- podstawisz;
wlasnosc m- powinna byc zdefiniowana gdzies wczesniej w tekscie.
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5m-ciągJacek Krankowski
2sekwnecja m
Jakub Szacki


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
sekwnecja m


Explanation:
zgaduje, ale w biologii sequence to jest sekwencja (np. nukleotydow w DNA), moze wiec da sie zastosowac tu taka kalke?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-02 11:03:10 (GMT)
--------------------------------------------------

oczywiscie zgubilem jedno n

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian: zgubiłesz, czy po-prostu ona ci uciekła do literki w...lol
12 hrs
  -> w moim wieku ma sie z literkami (i nie tylko) dziwne przygody

disagree  Jacek Krankowski: see below
22 hrs
  -> czlowiek uczy sie cale zycie...

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
m-ciąg


Explanation:
"m-ciag" gdzie m- jest pewna wlasnoscia, ktora ten ciag ma posiadac.
Oczywiscie nie ma uniwersalnej definicji m-ciagu, moze to byc cokolwiek, co sobie za m- podstawisz;
wlasnosc m- powinna byc zdefiniowana gdzies wczesniej w tekscie.


    konsultacja z matematykiem
Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
Dziekuje!