KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Scan-Peak-method

Polish translation: metoda pików skanowania


00:54 Jan 9, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Scan-Peak-method
Digital infrared ear thermometer
Sebastian Kumos
Polish translation:metoda pików skanowania
Explanation:
ale tak naprawdę to nic nie znaczy :-(
Nie wiadomo bowiem CO jest w tej metodzie robione z pikami skanowania.
Selected response from:

leff
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2metoda pików skanowania
leff
5 -1metoda skanowania piku
Teresa Goscinska


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
metoda skanowania piku


Explanation:
duzo jest na ten temat na Internecie
np http://www.tasitechnical.com/tapp/qual.html

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  leff: Jak można skanować pik, jeśli to ten pik jest na skanie?
3 hrs
  -> Nie wiem dokladnie na czym metoda tu polega. Za malo szczegolow. Podejrzewam ze skanowany moze byc np obszar pod pikiem i w ten sposob okreslana jest jego wielkosc.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
metoda pików skanowania


Explanation:
ale tak naprawdę to nic nie znaczy :-(
Nie wiadomo bowiem CO jest w tej metodzie robione z pikami skanowania.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner
787 days

agree  bartek
992 days