KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

auto-display memory

Polish translation: automatyczne zapamiętywanie ostatniego pomiaru


00:57 Jan 9, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: auto-display memory
Digital infrared ear thermometer
Sebastian Kumos
Polish translation:automatyczne zapamiętywanie ostatniego pomiaru
Explanation:
automatyczne zapamiętywanie (i wyświetlanie) ostatniego pomiaru

to tylko propozycja, bo zbyt mało kontekstu, ale zajrzyj tutaj:

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-09 01:17:14 (GMT)
--------------------------------------------------


Tzn. tutaj:
http://www.medicmar.com.pl/katalog2.html
Selected response from:

leff
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5magazynowanie (zapamietywanie)
Teresa Goscinska
2 +1automatyczne zapamiętywanie ostatniego pomiaru
leff


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
automatyczne zapamiętywanie ostatniego pomiaru


Explanation:
automatyczne zapamiętywanie (i wyświetlanie) ostatniego pomiaru

to tylko propozycja, bo zbyt mało kontekstu, ale zajrzyj tutaj:

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-09 01:17:14 (GMT)
--------------------------------------------------


Tzn. tutaj:
http://www.medicmar.com.pl/katalog2.html

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romuald Pawlikowski
6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
magazynowanie (zapamietywanie)


Explanation:
automatycznego pomiaru

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723