KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

UNABLE TO MEET RATE DELAY

Polish translation: nie można osiągnąć opóźnienia prędkości


20:30 Jan 9, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: UNABLE TO MEET RATE DELAY
UNABLE TO MEET RATE DELAY - A blender alarm setup option (not much context to rely on)
big_fish
Polish translation:nie można osiągnąć opóźnienia prędkości
Explanation:
albo
nie można zaradzić...

albo
nie można wykryć...
Selected response from:

leff
Grading comment
Dziękuję,
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Nieosiagalny czas/stopien opoznieniadesperado
4Nie można osiągnąć zadanego czasu osiągnięcia prędkościWitold
4nie można osiągnąć opóźnienia prędkości
leff
4niemozliwe utrzymanie stopnia opoznienia
Teresa Goscinska
2niemozliwe do dotrzymania tempa opoznieniakacha


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
niemozliwe do dotrzymania tempa opoznienia


Explanation:
jest to tlumaczenie doslowne, slowo po slowie.za waski kontekst , stad moja niepewnosc co do tego tlumaczenia.

kacha
PRO pts in pair: 9

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niemozliwe utrzymanie stopnia opoznienia


Explanation:
Just quessing

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nie można osiągnąć opóźnienia prędkości


Explanation:
albo
nie można zaradzić...

albo
nie można wykryć...

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dziękuję,
Krzysztof

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nie można osiągnąć zadanego czasu osiągnięcia prędkości


Explanation:
Wydaje mi się, że chodzi tu o niemożność realizacji zaprogramowanego czasu uzyskania określonej prędkości

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454

2 days 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nieosiagalny czas/stopien opoznienia


Explanation:
:O)

desperado
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 43