KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

scanning vs contact module

Polish translation: moduł skanuju±cy w opozycji do modułu kontaktowego


07:09 Jan 11, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / ultrasonic measurements
English term or phrase: scanning vs contact module
Two modules of the device to measure ultrasonic sounds.
Would you say "moduł skanujący i kontaktowy"?
pablo
Polish translation:moduł skanuju±cy w opozycji do modułu kontaktowego
Explanation:
gdyby było więcej kontekstu można by pomy¶leć o lepszej frazie niż 'w opozycji'
ale 'vs' raczej nie tłumaczyłbym na 'i'
Selected response from:

Romuald Pawlikowski
Grading comment
Dzięki. To "vs." miało tylko służyć jako wskazanie, że w tekście występuje muduł 1 i moduł 2. Nie było ważne.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4modul skanujący przeciwko modulu kontaktowego
Araksia Sarkisian
4moduł skanuju±cy w opozycji do modułu kontaktowego
Romuald Pawlikowski


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
moduł skanuju±cy w opozycji do modułu kontaktowego


Explanation:
gdyby było więcej kontekstu można by pomy¶leć o lepszej frazie niż 'w opozycji'
ale 'vs' raczej nie tłumaczyłbym na 'i'

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 713
Grading comment
Dzięki. To "vs." miało tylko służyć jako wskazanie, że w tekście występuje muduł 1 i moduł 2. Nie było ważne.

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
modul skanujący przeciwko modulu kontaktowego


Explanation:
maybe?

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376