KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

bridge

Polish translation: Nawis mostkujący w leju zasypowym


21:34 Jan 15, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: bridge
Check for a material bridge (or any material) in the hopper.
One of the things you have to do if
"the indicated hopper is not losing weight as it should"
big_fish
Polish translation:Nawis mostkujący w leju zasypowym
Explanation:
Znam go z praktyki - podawany materiał skleja się lub zbryla, łącząc "mostkiem" przeciwległe ściany leja
Selected response from:

Witold
Poland
Grading comment
Dziękuję,
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Nawis mostkujący w leju zasypowymWitold
3 +1"mostek"
leff


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
"mostek"


Explanation:
Sprawdź czy materiał nie utworzył "mostka" (lub czy w ogóle jakiś materiał nie zalega) w zbiorniku.

Myślę, że określenie "mostek" jest dostatecznie obrazowe, by każdy kto to zobaczy zrozumiał o co chodzi.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Ciechowicz
12 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Nawis mostkujący w leju zasypowym


Explanation:
Znam go z praktyki - podawany materiał skleja się lub zbryla, łącząc "mostkiem" przeciwległe ściany leja

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454
Grading comment
Dziękuję,
Krzysztof