KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

puller device

Polish translation: urządzenie odciągające


15:17 Jan 16, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: puller device
Secondary Haul-Off
Usually a puller device which follows the Primary Haul-Off device.
big_fish
Polish translation:urządzenie odciągające
Explanation:
Jak się domyślam, w dalszym ciągu chodzi o linię do wytłaczania tw. szt.

Zwykle za wytłaczarką i ewentualną linią formującą (rozdmuchową) znajdują się walce odbierające (tutaj to Haul-off device) a za nimi bęben odbierająco/nawijający (właśnie odciągarka) z własnym napędem i regulacją szybkości
Selected response from:

leff
Grading comment
Tak, dziękuję.
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4urządzenie odciągające
leff
3WyciągarkaWitold


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Wyciągarka


Explanation:
Nie jestem pewien w tym kontekscie ale puller to np. wyciągarka stosowana w lokomotywowniach i warsztatach naprawy ciezkich pojazdow - do ich przemieszczania w poziomie

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urządzenie odciągające


Explanation:
Jak się domyślam, w dalszym ciągu chodzi o linię do wytłaczania tw. szt.

Zwykle za wytłaczarką i ewentualną linią formującą (rozdmuchową) znajdują się walce odbierające (tutaj to Haul-off device) a za nimi bęben odbierająco/nawijający (właśnie odciągarka) z własnym napędem i regulacją szybkości

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Tak, dziękuję.
Krzysztof