KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

SCR output electronic circuit board

Polish translation: Płytka sterowania prądem z tyrystora


15:51 Jan 16, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: SCR output electronic circuit board
KBIC Drive - An SCR output electronic circuit board, used to apply an armature voltage to an auger motor.
big_fish
Polish translation:Płytka sterowania prądem z tyrystora
Explanation:
Z kontekstu wynika, że chodzi o układ sterujacy pradem podawanym do silnika. Uklady tyrystorowe stosowane sa do plynnej (bezstopniowej)regulacji mocy i obrotów silników.
Selected response from:

Witold
Poland
Grading comment
Dziękuję,
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4PROSTOWNIK STEROWANY KRZEMOWY
Nicolas MATUSIAK
4Płytka sterowania prądem z tyrystoraWitold
3płyta układu elektronicznego z wyjściem tyrystorowym
leff


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
PROSTOWNIK STEROWANY KRZEMOWY


Explanation:
SILICON-CONTOLED RECTIFIER

Patrz:
Polish-English Dictionary of science & Technology
Grand Dictionnaire Terminologique

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-16 17:41:22 (GMT)
--------------------------------------------------

Pls read SILICON-CONTROLED RECTFIER

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-16 17:44:12 (GMT)
--------------------------------------------------

(Sorry) Albo raczej
PROSTOWNIK KRZEMOWY STEROWANY

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-16 18:13:29 (GMT)
--------------------------------------------------

Jesli chodzi o calosc, to nie jestem pewien czy:
- wyjscie sterowanego prostownika krzemowego plyty ukladu elektronicznego,
czy:
- sterowany prostownik krzemowy wyjscia plyty (karty) ukladu elektronicznego.


    Reference: http://www.granddictionnaire.com/_fs_global_01.htm
Nicolas MATUSIAK
Native speaker of: Native in PolishPolish

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
płyta układu elektronicznego z wyjściem tyrystorowym


Explanation:
SCR = silicon-controlled rectifier = tyrystor, półprzewodnikowy prostownik sterowany
[E-P Dictionary of Science and Technology]

Ale uwaga! Ten sam słownik podaje też jeszcze jedno znaczenie SCR:
SCR = saturable core reactor = (el.) transduktor

Nie pytaj tylko czym transduktor różni się od tyrystora, bo nie mam pojęcia

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Płytka sterowania prądem z tyrystora


Explanation:
Z kontekstu wynika, że chodzi o układ sterujacy pradem podawanym do silnika. Uklady tyrystorowe stosowane sa do plynnej (bezstopniowej)regulacji mocy i obrotów silników.

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454
Grading comment
Dziękuję,
Krzysztof