KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

It's possible to synthesize bromide in an argon matrix.

Polish translation: Możliwe jest zsyntetyzowanie bromku w matrycy argonowej.


22:48 Jan 16, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: It's possible to synthesize bromide in an argon matrix.
It's possible to synthesize bromide in an argon matrix.
Ivona
United States
Polish translation:Możliwe jest zsyntetyzowanie bromku w matrycy argonowej.
Explanation:
leff

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-17 02:18:51 (GMT)
--------------------------------------------------

A tu przykład użycia w chemii określenia \'matryca argonowa\':
Aneta Dybek - UW: \"Fotoliza kwasu azotowego w matrycy argonowej...\" [http://tichy.ch.uj.edu.pl/forum/program.htm]
Selected response from:

leff
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4możliwe jest dokonanie syntezy bromku w srodowisku argonu
Jakub Szacki
4Możliwe jest zsyntetyzowanie bromku w matrycy argonowej.
leff


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Możliwe jest zsyntetyzowanie bromku w matrycy argonowej.


Explanation:
leff

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-17 02:18:51 (GMT)
--------------------------------------------------

A tu przykład użycia w chemii określenia \'matryca argonowa\':
Aneta Dybek - UW: \"Fotoliza kwasu azotowego w matrycy argonowej...\" [http://tichy.ch.uj.edu.pl/forum/program.htm]


leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thanks.

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
możliwe jest dokonanie syntezy bromku w srodowisku argonu


Explanation:
js

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: Też o tym myślałem, ale nie jestem pewien, czy to to samo, co 'matryca argonowa'
3 hrs