KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

the fuel is frozen and contains a self-sufficient unit.

Polish translation: paliwo jest zamrożone...


00:53 Jan 17, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: the fuel is frozen and contains a self-sufficient unit.
- Is there a problem reusing the weapon?
- No, the fuel is frozen and contains a self-sufficient unit.
Ivona
United States
Polish translation:paliwo jest zamrożone...
Explanation:
paliwo jest zamrożone i zawiera samowystarczalną jednostkę
Selected response from:

leff
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Paliwo jest zamrozone i ma "urzadzenie" niezalezne
Teresa Goscinska
2 +2paliwo jest zamrożone...
leff


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
paliwo jest zamrożone...


Explanation:
paliwo jest zamrożone i zawiera samowystarczalną jednostkę

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romuald Pawlikowski: jednostkę samowystarczaln±
6 hrs

neutral  Jakub Szacki: ale co to znaczy? (ta jednostka)
6 hrs

agree  Witold: Ale: proponuję "autonomiczny układ" zamiast tej jednostki
8 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Paliwo jest zamrozone i ma "urzadzenie" niezalezne


Explanation:
Tu pewnie chodzi o jakies urzadzenie ( przyrzad, instrument)o specjalnym przeznaczeniu. Nie bardzo wiem o jaka czynnosc chodzi stad problem z tlumaczeniem

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723