KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

Unlock the bird's-eye.

Polish translation: odsłoń kamerę / odblokuj wizjer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Unlock the bird's-eye.
Polish translation:odsłoń kamerę / odblokuj wizjer
Entered by: Araksia Sarkisian

01:20 Jan 17, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Unlock the bird's-eye.
Unlock the bird's-eye.
Ivona
United States
odsłoń kamerę / odblokuj wizjer
Explanation:
odblokuj wizjer (?)
or
włącz kamerę panoramiczną

W slengu US AIR FORCE właśnie o taką kamerę chodzi, mówiąc: "The bird's eye".

Często wygłąda jak gładka kula przymocowana pod kadłubem, z ruchomym objektywem w środku.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-17 16:28:05 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.nasm.edu/galleries/lae/html/110art_all.htm
Selected response from:

Araksia Sarkisian
Poland
Grading comment
thanks a lot!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4odsłoń kamerę / odblokuj wizjer
Araksia Sarkisian
3 +1widok z lotu ptaka
leff


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
widok z lotu ptaka


Explanation:
tak to określa Stanisławski

przypuszczalnie chodzi o kamerę z obiektywem skierowanym w dół lub wlaśnie iluminator w podłodze aparatu latającego


sorry za to bull's-eye :-)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-17 02:23:05 (GMT)
--------------------------------------------------

A \'unlock\' to \'odblokuj\', ale może też znaczyć \'odbezpiecz\', \'otwórz\' czy \'odsłoń\'

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romuald Pawlikowski: także: widok z powietrza
5 hrs

neutral  Araksia Sarkisian: what about "unlock" ?
14 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odsłoń kamerę / odblokuj wizjer


Explanation:
odblokuj wizjer (?)
or
włącz kamerę panoramiczną

W slengu US AIR FORCE właśnie o taką kamerę chodzi, mówiąc: "The bird's eye".

Często wygłąda jak gładka kula przymocowana pod kadłubem, z ruchomym objektywem w środku.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-17 16:28:05 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.nasm.edu/galleries/lae/html/110art_all.htm

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376
Grading comment
thanks a lot!