KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

on hold

Polish translation: tryb wstrzymania/utrzymania


10:36 Jan 23, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: on hold
Invalid Modem On Hold timer value.
Ewa Luchowska-Mertl
Czech Republic
Polish translation:tryb wstrzymania/utrzymania
Explanation:
Moja propozycja

Calosc:

Nieprawidlowa wartosc trybu wstrzymania modemu.
Selected response from:

Romuald Pawlikowski
Grading comment
Dziękuję serdecznie, tak też myślałam :). E.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Nieprawidłowa wartość czasu pracy modemu w trybie połączenia zawieszonegoWitold
2tryb wstrzymania/utrzymania
Romuald Pawlikowski


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
tryb wstrzymania/utrzymania


Explanation:
Moja propozycja

Calosc:

Nieprawidlowa wartosc trybu wstrzymania modemu.

Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 713
Grading comment
Dziękuję serdecznie, tak też myślałam :). E.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nieprawidłowa wartość czasu pracy modemu w trybie połączenia zawieszonego


Explanation:
On hold = rozmowa zawieszona (oczekująca bez rozłączania na zakończenie trwającego właśnie połączenia)

Witold
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1454