KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

welding ring

Polish translation: pierscien zgrzewarki


19:40 Jan 25, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / welding
English term or phrase: welding ring
an item on a list
makary
Polish translation:pierscien zgrzewarki
Explanation:
wg Mc-Graw-Hill dict-(des eng) ring= tension or compresion applied through the center produces bending moment, shear and norma force on radial section

Mysle ze doslowne tlumaczenie bedzie najlepsze.
Specjalisci powinni wiedziec o co chodzi

Takie tlumaczenia katalogowe sa b.trudne , wiem to z wlasnego doswiadczenia
Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
Dziękuję,
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pierscien zgrzewajacydesperado
4pierscien zgrzewarki
Teresa Goscinska
2elektroda w kształcie pierścienia do zgrzewarki
leff


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
elektroda w kształcie pierścienia do zgrzewarki


Explanation:
np. zgrzewarki do tworzyw sztucznych.

Ale Witold ma rację - bez kontekstu jest to tylko zgadywanie.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pierscien zgrzewarki


Explanation:
wg Mc-Graw-Hill dict-(des eng) ring= tension or compresion applied through the center produces bending moment, shear and norma force on radial section

Mysle ze doslowne tlumaczenie bedzie najlepsze.
Specjalisci powinni wiedziec o co chodzi

Takie tlumaczenia katalogowe sa b.trudne , wiem to z wlasnego doswiadczenia

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723
Grading comment
Dziękuję,

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pierscien zgrzewajacy


Explanation:
Sugerujac sie powyzszymi uzasadnieniami
:O)

desperado
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 43