KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

stencil machine

Polish translation: sztancownica; szabloniarka


19:42 Jan 25, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / process/manufacturing equipment
English term or phrase: stencil machine
an item on a list - process/manufacturing equipment
makary
Polish translation:sztancownica; szabloniarka
Explanation:
w każdym razie urządzenie do wykonywania szablonów służących do malowania napisów, znaków itp.

Przykład takiej maszyny znajdziesz tu:
http://www.sheltonandassociates.com/stencil.htm
Selected response from:

leff
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4SitodrukarkaxxxMala Mi
4sztancownica; szabloniarka
leff
4powielacz?
Jakub Szacki


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
powielacz?


Explanation:
js

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sztancownica; szabloniarka


Explanation:
w każdym razie urządzenie do wykonywania szablonów służących do malowania napisów, znaków itp.

Przykład takiej maszyny znajdziesz tu:
http://www.sheltonandassociates.com/stencil.htm

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

1 day 18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sitodrukarka


Explanation:
Pod nazwą "Stencil machine" może kryć sie wiele rodzajów tzw.drukarek nakładających pasty lutownicze, wykorzystywanych np.w procesie przygotowywania płytek drukowanych do montażu powierzchniowego.


    Reference: http://www.dek.com/
xxxMala Mi
PRO pts in pair: 93