KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

HILTI PINS

Polish translation: kołki Hilti


13:19 Jan 26, 2002
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering / fasteners
English term or phrase: HILTI PINS
z kategorii Fasteners
makary
Polish translation:kołki Hilti
Explanation:
Firma Hilti produkuje wiele różnych kołków i gwożdzi. Bez oznaczenia typu trudno powiedzieć o co chodzi. Tu znajdziesz katalog różnych rodzajów kołków Hilti, wystarczy kliknąć oznaczenie typu, aby obejrzeć rysunek danego kołka:

Selected response from:

leff
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kołki Hilti
leff
4kołki hilti
Jakub Szacki


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kołki hilti


Explanation:
hilti to oczywiscie nazwa wlasna, pins to - zgaduje - kolki, wstrzeliwane w beton.

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kołki Hilti


Explanation:
Firma Hilti produkuje wiele różnych kołków i gwożdzi. Bez oznaczenia typu trudno powiedzieć o co chodzi. Tu znajdziesz katalog różnych rodzajów kołków Hilti, wystarczy kliknąć oznaczenie typu, aby obejrzeć rysunek danego kołka:




    Reference: http://www.masterset.com/HILTI%20Fasteners.htm
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240