KudoZ home » English to Polish » Tech/Engineering

starting fluid (ether)

Polish translation: płyn zapłonowy


06:53 Jan 27, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / fuels
English term or phrase: starting fluid (ether)
Now, is ether used as a "płyn rozrusznikowy OR rozpałkowy"?

Context: fuels
PIotr
Polish translation:płyn zapłonowy
Explanation:
OR
ew. starter
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1płyn zapłonowy
Jakub Szacki
4samostart
Hanna Burdon


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
płyn zapłonowy


Explanation:
OR
ew. starter


Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857
Grading comment
thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iwona Hulewicz: a może: płyn rozruchowy
1347 days

neutral  Hanna Burdon: Raczej rozruchowy
3637 days

3637 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
starting fluid
samostart


Explanation:
Samostart, płyn/środek/preparat rozruchowy

Uniwersalny samostart Prestone, ułatwia rozruch silnika podczas niskich temperatur, dzięki zawartości 80% eteru w swoim składzie, co jest wartością znacznie wyższą niż w samostartach innych producentów.
http://www.autokosmetyki.pl/prestone_starting_fluid_samostar...

Samostart (Starting Fluid) 300ml firmy Gunk
Środek ułatwiający rozruch silnika w trudnych warunkach atmosferycznych, skuteczny do temperatury - 54°C.
http://www.olejesamochodowe.com.pl/p/1956,85/samostart-gunk-...

Klasyfikacja nicejska
chemikalia stosowane w pojazdach samochodowych, zwłaszcza chemiczne dodatki do całkowitego oczyszczania instalacji paliwowej, chemiczne dodatki do oczyszczania wtryskiwaczy paliwa, uszczelniacze przecieków instalacji chłodzącej, środki spłukujące do nagrzewnic w układach samochodowych, środki do odrdzewiania pojazdowego systemu chłodzenia, płyn rozruchowy do silników samochodowych, antyzamarzacze i chłodzące płyny do samochodowych nagrzewnic, płyny hamulcowe, płyny do układu wspomagania kierownicy, uszczelniacze i klimatyzatory oraz odmrażacze szyby przedniej
http://msp.money.pl/zakladam_firme/znaki-towarowe/max;life,z...


Hanna Burdon
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1199